Ostvarivanje prava na sufinanciranje troškova kupnje zbirki zadataka i radnih bilježnica za učenike osnovnih škola s prebivalištem na području Općine Peteranec u školskoj godini 2019/2020
Općina Peteranec temeljem Odluke o ostvarivanju prava na (su)financiranje troškova kupnje zbirki zadataka i radnih bilježnica za učenike osnovne škole s prebivalištem na području Općine Peteranec u školskoj godini 2019./2020. poziva roditelje/skrbnike da podnesu Zahtjev za ostvarivanje prava na (su)financiranje kupnje zbirki zadataka i radnih bilježnica
Uz Zahtjev za ostvarivanje prava na (su)financiranje kupnje zbirki zadataka i radnih bilježnica prilaže se i sljedeća dokumentacija:
-
Dokazi o prebivalištu roditelja ili skrbnika (preslike važećih osobnih iskaznica ili uvjerenja o prebivalištu),
-
Dokazi o troškovima kupnje zbirki zadataka i radnih bilježnica (račun),
-
Kopija kartice žiro-računa na koji će se vršiti isplata s vidljivim IBAN-om,
-
Potvrda škole o statusu učenika,
-
Potvrdu Jedinstvenog upravnog odjela o nepostojanju duga prema Proračunu Općine Peteranec,
-
Izjava da nema sufinanciranja zbirki zadataka i radnih bilježnica iz drugih izvora,
-
Izjava o pristanku obrade podataka.
od 1. rujna 2019. godine do 1. listopada 2019. godine
1. osobno u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Peteranec, na adresi Matije Gupca 13, Peteranec radnim danom u radnom vremenu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Peteranec;
2. putem e-maila na adresu [email protected] (obrasci dostavljeni putem e-maila obavezno moraju biti potpisani od strane zakonskog zastupnika (roditelja, skrbnika…) i kao takvi skenirani i dostavljeni u pdf formatu);
3. poštom na adresu: Općina Peteranec, Matije Gupca 13, Peteranec.
Za sva pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na broj telefona: 048/636 289
Dokumenti za preuzimanje:
Odluka o sufinanciranju zbirki zadataka i radnih bilježnica 2019-2020 (docx)
Zahtjev za sufinanciranje zbirki zadataka i radnih bilježnica (docx)